Velg Narvik Skolekor som Grasrotmottaker

Narvik Skolekor er registrert som Grasrotmottaker. Det betyr at Narvik Skolekor får 5% av det beløpet det spilles for, hos dem som velger Narvik Skolekor som mottaker av Grasrotandelen.

Har DU valgt Narvik Skolekor som mottaker av Grasrotandelen, har DU bestemt at Norsk Tipping skal sende 5% av det beløpet du spiller for direkte til Narvik Skolekor (spiller du for 100 kroner går fem kroner direkte til Narvik Skolekor).

Følg utviklingen i fra dag til dag her.

Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra Flax og Extra.

Vi oppfordrer klubbens medlemmer om å orientere tippelag, familie, venner, kollega og alle andre om at Narvik Skolekor er Grasrotmottaker.

Narvik Skolekors organisasjonsnummer er: 979832796

Her finner du ut hvordan du blir grasrotgiver.

Slik knytter du deg til en grasrotmottaker:

Norsk-tipping.no:

Logg deg inn med kort og kortleser og velg Min side, deretter Grasrotandelen. Her kan du søke opp den mottakeren du ønsker å støtte og enkelt knytte deg til.

Norsk Tipping Mobilspill:

Last ned den siste versjonen av Norsk Tipping Mobilspill – dette gjør du under Min Side, deretter trykker du Oppdater. Deretter kan du søke opp den mottakeren du ønsker å støtte og knytte deg til direkte fra Norsk Tipping Mobilspill.

SMS:

Send kodeord GRASROTANDELEN til 2020(Tjenesten er gratis). Eks GRASROTANDELEN 123456789. Organisasjonsnummer til laget ditt finner du på grasrotandelen.no eller norsk-tipping.no

Kommisjonær:

Søk opp den mottakeren du ønsker å støtte på grasrotandelen.no/ norsk-tipping.no – skriv deretter ut strekkoden og ta den med til kommisjonæren. Alternativt kan kommisjonæren søke opp mottakeren for deg på terminalen.

Finn din grasromottaker her.

Mer informasjon om Grasrotandelen finner du i følgende brosjyrer: