Fakkeltoget går som planlagt

Foreldreforeningene for kulturskolen presiserer at FAKKELTOGET på torsdag går som planlagt.

Alle som ønsker at Narvik skal være en levende kulturby med musikk, sang, dans og drama må mobilisere.
Ta med venner, familie og kjente og stille opp i fakkeltoget på torsdag kl. 17.15.

Ingen må ledes til å tro at noe som helst er endret i forhold til det vedtaket som ble gjort før jul. Løsningsforslaget fra byens styrende politikerer i Fremover i dag, vil ikke løse denne krisen.
Administrasjon jobber for fullt med konsekvensutredning, og de må gis ro til å ferdigutrede saken før noen trekker forhastede slutninger. Det blir arrogant av politikerne å gå ut med en slik uttalelse lenge før konsekvensutredningen er gjort.

Derfor er deres engasjement i denne saken like viktg nå om ikke mer.

VEL MØTT TIL FAKKELTOGET!!

styret i Narvik Skolekor