Dugnad for Hovedkoret og DeKor!

Skal vi klare å finaniere en tur til Sverige må alle være med på å gjøre en innsats. Økonomigruppa har jobbet godt med å skaffe midler til å finansiere denne turen. Vi har foreløpig ca. 20.000,- i reisekassen. Neste tiltak vi har lagt opp til er at sangerne selv skal gjøre en egeninnsats (jobb) før 20. mai. Vi legger opp til at hver og en skaffer seg et eller flere arbeidsoppdrag som de får betalt for og som skal gå til reisekassen. Arbeidkontrakter skal leveres før 6. mai.

For å formalisere dette tiltaket har vi laget en kontrakt som de skal bruke når de skal spørre om jobb. Se kontrakten her. Hver og en skaffer seg jobber og kontrakter for til sammen kr. 300,- . Det kan være en kontrakt på kr. 300,- eller for eksempel 3 kontrakter på kr. 100,-. De kan spørre om jobb hjemme eller kanskje hos tanter/onkler, bestemor/bestefar, naboer eller venner. På kontakten står det forslag til arbeidsoppgaver. Frist for kontrakt 6. mai.

Kontraktene leveres til Marit på neste korøvelse eller på mail til: post@narvikskolekor.no

Innbetaling må skje før 20. mai til konto: 45450821423. Husk å merk innbetalingen med kormedlemmets NAVN!!! Dette er viktig!!!

Har dere spørsmål kan dere ringe Liss på 95224570.

Økonomigruppa ønsker dere lykke til med arbeidet!!